Onze zorgduo’s

Fee & Irma

Wat een geluk om als zorgduo te werken, “met Fee zijn onze bewoners heel tevree”

Toos & Emma

Wat een geluk om samen met Toos te werken, een echte toevoeging voor de bewoners

Joy & Mandy

Joy doet haar naam eer aan, ze is wie ze is en ze brengt wat ze is “JOY”.

Harrie & Wendy

Harrie is mijn trouwe maatje die mij en de bewoners in beweging brengt.

Gijs & Lian

Door samen met Gijs te werken worden kleine dingen zichtbaar. Ik kijk nu anders naar dementie.

Dries & Malou

Ik vind het een eer om met Dries een team te vormen en de mogelijkheden te ontdekken bij ons op de afdeling.

Blitz & Marloes

Dat ik samen met Blitz zo veel meer kan bereiken had ik zeker niet verwacht.

Yoep & Mirjam

Yoep is een waardevolle toevoeging in mijn werk. En is daarnaast de liefste gezinshond die een mens zich kan wensen.

Grietje & Lieke

Met Grietje halen we prachtige herinneringen naar boven en voelen mensen zich weer nuttig omdat we samen trainen.

Loena & Nicole

Het is super om samen de levensvreugde van bewoners te ervaren. Deze leuke baan voelt voor mij als de kers op de taart.

Keet & Leslie

Samen met Keet gaan we de dag van de bewoners (nog) fijner en mooier maken.

Hendrik & Kelly

Wat is het bijzonder en fijn om samen met lieve Hendrik iets te kunnen bijdragen aan het welzijn van mensen met dementie!

Tim & Inge

Met Tim werk ik in de functie van ledenadviseur met contacthond en zetten we ons samen in voor mensen met dementie.

Ton & Paula

Ton maakt mooi contact met mensen. Super om met deze lieverd te werken als ledenadviseur met contacthond.

Lola & Isabella

Lola (betekenis zorgzaam) maakt het plaatje compleet, ze brengt veel voldoening en vreugde.

Guusje & Ingrid

Guusje heeft haar naam te danken aan bewoner Guus met liefde voor honden. Ze zal haar zwarte haren nog inruilen voor mooie grijze krullen.

Pien & Yvonne

Wat mooi om samen met Pien werk te doen, wat ik al jaren met veel plezier doe en nu nog leuker is.

Sibo & Susanne

Bijzonder om Sibo als zorgcollega te hebben. Met een naam die ‘overwinning’ betekent draagt hij veel bij aan de kwaliteit van leven van onze bewoners.

Fien & Natasja

Mijn droom is werkelijkheid geworden. Samen met Fien werken en zo vreugde brengen bij de mensen op onze afdeling.

Olli & Elke

Mijn droombaan!! Samen op avontuur voor Sociaal Werk Oldambt in onze mooie gemeente.

Dirk & Danielle

Samen met onze Dirk zorgen wij dat bewoners een nog leukere en fijnere dag hebben, ook als het even tegenzit.

Bobbie & Coretta

Ik combineer mijn liefde voor dieren met mijn passie voor het ondersteunen en verzorgen van mensen waar dit nodig is.

Saar & Annemiek

Saar en ik beginnen aan dit mooie avontuur om de bewoners meer geluksmomenten te geven.

Edwin & Karlijn

Mijn droombaan om met Edwin en de bewoners te werken, een goede vriend van de bewoners en een mooie aanvulling aan hun dag.

Floris & Floor

Een enorme eer, samen met Floris de allermooiste baan als zorgduo. Een gouden randje om elke dag.

Fons & Cindy

Op het juiste moment hebben onze wegen elkaar gekruist. Als zorgduo mogen wij het pad van onze bewoners extra kleur bieden!

Jip & Jolanda

Ontzettend blij om met Jip te gaan werken, we hopen veel mensen hiermee te sterken!