Bedrijven

Jullie steun doet wonderen

Als organisatie is het mogelijk uit een scala van prachtige goede doelen te kiezen die maatschappelijke betrokkenheid tonen.

Wij kunnen jullie steun goed gebruiken omdat de noodzaak vele malen groter is dan wij kunnen invullen op dit moment.

Meer welzijn, kwaliteit van leven en geluksmomenten voor mensen met dementie en ook een bijdrage leveren aan terugdringen van eenzaamheid en ontlasten van mantelzorgers.

Bij BLIJF werken naast de zorgprofessionals, ouderen met dementie en collega’s met een afstand tot de arbeidsmarkt in onze BLIJF werkplaats.

Samen werken in wederkerigheid

We geven veel ruchtbaarheid aan ons werk. Zo worden wij door meerdere organisaties en initiatieven omarmt en komen we met herhaling op TV, radio en in diverse artikelen op social en in vakbladen. We zijn een initiatief dat veel sympathie ontvangt maar ook jullie hulp nodig heeft.

Hoe mooi is het om dit samen te doen ? Wij dragen in onze uitingen van sponsoring zorg voor vormen van exposure en naamsbekendheid waarin we iets teruggeven aan de organisaties die ons steunen.

Anders kan ook

Financiële ondersteuning is voor ons éen van de vormen van sponsoring, vanzelfsprekend staan wij open voor andere manieren die leiden tot een bijdrage aan onze stichting, daarover gaan we altijd graag in gesprek.

De ANBI status is voor ons belangrijk omdat Blijf niet als doel heeft om winst te maken en we graag voldoen aan alle wensen van integriteit. Tevens levert het u een fiscaal voordeel op.

Sponsorpakketten

Blijf jong pakket

Het hart van onze stichting zijn en blijven onze honden. Het verwelkomen van een nieuwe telg is dan ook telkens een mooi moment.

Wat jullie mogelijk maken!

Aankoop Pup

De keuze van een hond gebeurt zeer zorgvuldig, niet alleen wordt gekeken naar het ras maar een deskundig team kijkt uitgebreid naar de achtergronden van de hond waardoor we de juiste honden aan ons binden.

Medische zorg

Met dit adoptie programma draagt jullie organisatie tevens zorg voor de gezondheid van onze honden.

We besteden veel aandacht aan onze honden, dat geldt zowel voor het eten als de medische zorg, uiterlijke verzorging en speelmogelijkheden,

Uw bijdrage bestaat uit een twee-jarige investering.

Blijf slim pakket

In dit tweejarige programma levert jullie organisatie een wezenlijke bijdrage aan ons educatie programma van zowel onze Blijf contacthonden als de medewerkers van Blijf.

Wat jullie mogelijk maken!

Geaccrediteerd opleidingsprogramma

Deze tweejarige intensieve opleiding geldt zowel voor onze Blijf contacthond als de zorgprofessional die vanaf pup al samen een zorg-duo zijn (zie Blijf Leert).

Uw bijdrage bestaat uit een eenmalige financiële investering die indien gewenst over een periode van twee jaar kan worden verdeeld.

Blijf samen pakket

In dit acht jarige programma wordt jullie organisatie een beetje Blijf en word je onze Blijf vriend waarmee we een innige band willen opbouwen.

Jullie zien niet alleen de groei en ontwikkeling van onze organisatie maar blijven ook op de hoogte van de groeispurt die de Blijf hond doormaakt.

Zo volgen jullie de Blijf hond als een betrokken vriend op afstand maar stiekem toch heel dichtbij.

Naast dat we samen de naam bedenken van de Blijf hond komen we ook samen bij jullie langs in de organisatie. Een aaibaar moment maar ook een goede oefening voor de jonge Blijf hond.

Wat jullie mogelijk maken !

• Aankoop van een pup
  • Medische keuringen
  • Tweejarige opleiding van het zorgduo ( zorg professional en contacthond)
  • Complete verzorging van de hond

Uw bijdrage bestaat uit een meer-jarige investering.

Gewaardeerde samenwerkingspartners

Lensen Projectinrichters BOVIL- PRINS dierenvoeding – Seniorenmedia – Wijsprofessionals